رئیس کل دادگستری زنجان: افزایش دانش حقوقی مردم از مهم‌ترین راهبرد‌ها در پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌هاست 

12:01 - 22 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۷۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: افزایش دانش حقوقی مردم از مهم‌ترین راهبرد‌ها در پیشگیری از جرایم و کاهش آسیب‌هاست 
رئیس کل دادگستری زنجان گفت: رسانه ملی در آگاهی بخشی حقوقی مردم و آموزش مهارت‌های زندگی نقش موثری دارد که بایستی از این ظرفیت رسانه استفاد بهینه کرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: رسانه ملی در آگاهی بخشی حقوقی مردم و آموزش مهارت‌های زندگی نقش موثری دارد که بایستی از این ظرفیت رسانه استفاد بهینه کرد.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان عالی دستگاه قضا تأکید کرد: اجرای فرامین رهبری در ارتقای این موضوع با تدابیر و شیوه‌های لازم عملی و شدنی است، دستگاه قضایی استان زنجان در تحقق منویات ایشان از تمامی ظرفیت‌ها بویژه رسانه ملی در استان نهایت استفاده را خواهد کرد.

وی تولید برنامه‌های محتوایی از برخی پرونده‌های جریانی در محاکم و اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد از جمله تولید فیلم کوتاه، انیمیشن و پیام‌های حقوقی و پیشگیرانه در آگاهی بخشی حقوقی مردم و کاهش جرایم را امری لازم و ضرورت بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به اینکه رسانه ملی با ارائه راهکار‌های سازنده، خلاقیت و شناسایی نیاز‌های استانی می‌تواند با همکاری و حمایت دستگاه قضایی تولیدات و برنامه‌های اثر گذاری خلق کند، گفت: با تولید این برنامه‌ها شاهد کاهش بروز اختلافات و ورودی پرونده به دادگستری خواهیم بود.

در این دیدار محسن لطیفی مدیر کل صدا و سیما مرکز زنجان با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق به سمت رئیس کل دادگستری استان گفت: رسانه ملی استان در کنار مجموعه دستگاه قضایی استان برای تولید محتوایی با عناوین و بخش‌های مختلف خواهد بود و تا به امروز همکاری بسیار خوبی میان دو مجموعه بوده و در ادامه هم خواهد بود. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *